Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
    Сега ми отказа багажника, релето се чува отзад но не иска да се отваря, дори иот копчето в жабката

    А ти как точно си свързал веригата за багажника към приемника?


    1 - Свържи с един проводник изводи CO2 и GND на приемника.
    2 - Свържи пин 10 от буксата на стария приемник към извод NO2 на новия.


    Така трябва багажника да работи.
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:44.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Бях вързал пин 10 към NC2 а маса към COM, но ги махнах и сега въобще не се отваря багажника а релето го чувам че цъка, да не съм изгорил нещо?
      Alfa 166jtd,1999

      Comment


      • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
        Бях вързал пин 10 към NC2 а маса към COM, но ги махнах и сега въобще не се отваря багажника а релето го чувам че цъка, да не съм изгорил нещо?
        Не си го повредил. просто направи двете описани връзки в предишния ми пост.


        PS свързвайки нещата по начина, както си го описал, си подал постоянно напрежение към мотора на бравата на багажника (за продължително време). Има вероятност да се е предал от това.
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:50.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Добре но багажника не се отваря дори от копчето в жабката
          Alfa 166jtd,1999

          Comment


          • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
            Добре но багажника не се отваря дори от копчето в жабката
            Натискането на копчето в жабката, завъртането на ключа в ключалката или свързването на пин 10 към шаси водят до задействането на едно реле, което подава напрежение на мотора на бравата.

            Като си свързал пин 10 към NC2 въпросното реле е било постоянно задействано. Това не е проблем за релето, но е проблем за мотора, който не е разчетен да стои дълго време под напрежение.


            В дясната част на багажника има едни релета и предпазители. Заслушай се дали цъка там реле в момент в който натискаш бутона в жабката. Ако не цъка - търси там изгорял предпазител (20 амперов) и да се надяваме, че в това е проблема а не в мотора.


            Оставам с впечатлението, че много бързаш, като правиш това и стават грешки.
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:01.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Значи може да съм изгорил мотора на багажника!
              Alfa 166jtd,1999

              Comment


              • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                Значи може да съм изгорил мотора на багажника!
                Цъка ли реле в багажника или не?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Чувам го да цъка!
                  Alfa 166jtd,1999

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                    Чувам го да цъка!
                    Говорим за релето в дясната част на багажника нали? Не това на приемника.
                    Ако е така, вероятно моторът е заминал.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Ами тогава ще търсим мотор!
                      Alfa 166jtd,1999

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                        Ами тогава ще търсим мотор!
                        Може би е и моя грешката, че преди всичко не ти разясних значенията на изводите на новия приемник.

                        COM - (от common) - това е общият извод на превключващия контакт.

                        NO - (от normal open) - това е нормално отворения контакт

                        NC - (от normal closed) - това е нормално затворения контакт.

                        Т.е когато релето не е задействано съществува верига между COM и NC а когато е задействано, тази верига се разпада и се осъществява друга между COM и NO.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Нищо важното е, че стана. Мотор ще се намери!
                          Alfa 166jtd,1999

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                            Нищо важното е, че стана. Мотор ще се намери!
                            Не е зле преди да търсиш нов мотор, да провериш дали идва напрежение непосредствено на клемата му:




                            Свържи една крушка между пинове 1 и 3 и виж дали светва когато багажникът трябва да се отключи.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Ок! Проверих има ток на буксата, мотора е заминал, нищо! Колега ако искаш да направим отделна тема за монтажа и да я сложим при другите!
                              Last edited by Megadet; d.m.y г., 16:00.
                              Alfa 166jtd,1999

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                                Ок! Проверих има ток на буксата, мотора е заминал, нищо! Колега ако искаш да направим отделна тема за монтажа и да я сложим при другите!
                                Може, но това касае конкретен модел приемник и не знам доколко ще е полезна. Освен това още не сме приключили с онова за мигачите.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X